Pikaperintä

Pikaperintä on markkinoiden helpoin tapa hoitaa erääntyneiden laskujen perintä silloin, kun omat keinot eivät riitä. Hoidamme perinnän nopeasti puolestasi ilman jatkuvaa palvelusopimusta missä ja milloin vain.

Laskuttajan kannattaa ottaa perintäpalvelut avuksi, kun lasku on erääntynyt ja asiakas ei ole maksanut laskua maksumuistutuksesta huolimatta. Kuluttajalle tai yritykselle lähetetyn laskun voit siirtää Pikaperintään, kun se on erääntynyt ja siitä on lähetetty kirjallinen maksumuistutus eikä asiakas ole reklamoinut laskusta.

Kuluttajasaatavissa Lindorff lähettää kuluttaja-asiakkaalle maksuvaatimuksen heti tallennusta seuraavana arkipäivänä, jos maksumuistutuksen lähettämisestä on kulunut vähintään 14 päivää. Riidattomissa yrityssaatavissa Lindorff lähettää yritysasiakkaalle tratan heti tallennusta seuraavana arkipäivänä, jos maksumuistutuksen lähettämisestä on kulunut vähintään 7 päivää ja maksumuistutuksessa on ollut maininta vähintään 7 päivän huomautusajasta.

Perintäpalvelulla tarkoitetaan sitä, että perintätoimisto ottaa hoitaakseen yrityksen, yksityishenkilön tai julkisen yhteisön maksamatta olevan erääntyneen laskun. Perintäpalveluun kuuluu perintätoimenpiteiden lisäksi yhteydenpito laskuttajaan ja asiakkaaseen sekä maksuvaihtoehdoista sopiminen ja erilaiset maksujärjestelyt asiakkaan kanssa. Perintäpalvelun tarjoaminen edellyttää Aluehallintoviraston myöntämää lupaa.